Referaty w sesjach
1 |
Alina BłaszczykTechnikum nr 13 Zespół Szkół Geodezyjno-Technicznych w Łodzi Lekcja powtórzeniowa z matematyki |
2 |
Katarzyna Kruk-BabikZespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach Repetycja matematyczna na miarę XXI wieku |
3 |
Daria Najberg, Anna LelitoUniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Optymalizacja schematów |
4 |
Lucyna GrochowskaFederacja Akademii Wojskowych w Gdyni (Szkoła Doktorska), Szkoła Podstawowa nr 1 w Gdańsku Między diagnozą umiejętności a konstruowaniem rozumienia ucznia – zastosowanie Action Research w rozwijaniu zdolności uczenia się matematyki |
5 |
Karolina DubasUniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie O strategiach stosowanych przez uczniów podczas rozwiązywania układów równań |
6 |
Sandra BranickaUniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Jak myślimy przez analogię? O roli analogii w procesie uczenia się matematyki |
7 |
Grzegorz UrbanekUniwersytet Rzeszowski Sposób na rozpoczęcie lekcji matematyki ze stereometrii w szkole podstawowej – grywalizacja komputerowa |
8 |
Paweł PerekietkaMuzeum Matematyki, Fundacja Zakłady Kórnickie, Kórnik Laboratorium Prawdopodobieństwo wokół nas |
9 |
Dagmara GluchUniwersytet Wrocławski O filozoficznych inspiracjach na lekcjach matematyki |
10 |
Gabriela Biel, Jan JełowickiUniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu Logika życia codziennego. Doświadczenia z kursów logiki dla inżynierów |
Referaty laureatów konkursu im. A. Z. Krygowskiej
na najlepszą pracę studencką z dydaktyki matematyki (edycja 2024)
1 |
Sylwia KorzonUniwersytet Śląski w Katowicach Krytyczne myślenie i matematyka w edukacji wczesnoszkolnej |
2 |
Weronika KarnasiewiczUniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Dostrzeganie prawidłowości i formułowanie prostych uogólnień w matematyce szkoły podstawowej |
3 |
Alicja DąbrowskaUniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Umiejętności matematyczne uczniów kończących szkołę podstawową oraz rozpoczynających szkołę ponadpodstawową |
4 |
Lidia WronkowskaUniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Zadania matematyczne prowokujące operacje formalne |